Kollageenia ja kasviproteiinia urheilijoille

Urheiluravinnemarkkinoilla on menty proteiini edellä jo usean vuoden ajan. Proteiinijauhemarkkinan koostuessa pääasiassa heraproteiinijauheista, on kilpailu keskittynyt lähinnä hinnalla ja makuvarianteilla pelaamiseen.

Maailmalla vaihtoehtoisten proteiinilähteiden - kollageeniproteiinin ja kasviproteiinien käyttö on edennyt jo astetta pidemmälle suurten brändien lanseeratessa omia vegan protein -tuotesarjojaan. Hakutulokset osoittavat selkeästi kiihtyvän kasvutrendin viimeisen vuoden aikana kollageenille ja kasviperäisille proteiineille.

Urheiluravinnemarkkinan korkean saturaation ja terveystrendien johdosta ovat kuluttajat kasvavissa määrin kiinnostuneita erilaisista proteiinien lähteistä.

Kollageeniproteiini tekee tuloaan enenevissä määrin urheiluravinnepuolelle, koska sen tuomat hyödyt nivelten ja rustojen rakennusaineena tunnistetaan yhä laajemmin. Kollageeni on hyödyksi erityisesti urheilijoille ja kuntoilijoille, joilla nivelet joutuvat kovaan rasitukseen. Kollageenin tuotanto kehossa vähenee myös iän myötä.

Toisaalta kuluttajat etsivät myös kasvavissa määrin vegaanivaihtoehtoja, koska ne koetaan trendikkäiksi ja terveellisiksi. Lisäksi kasviperäiset vaihtoehdot ovat usein ekologisempia valintoja.

Dexal Whey & Collagen protein ja Vegan protein kauppoihin!

Dexal haastaa perinteisen proteiniijauhemarkkinan lanseeraamalla heraproteiini-kollageeniproteiinijauhesekoituksen sekä Vegan protein -tuotteet.

Urheiluravinnemarkkinoilla on nyt tarjolla uusi kohtuuhintainen tuote, jossa yhdistyvät heraproteiinin ja kollageeniproteiinin hyödyt. Whey & Collagen protein -tuotteesta saa perinteisen proteiinijauheen lisäksi myös kollageeniproteiinin hyödyt.

Dexal Vegan protein puolestaan vastaa kasvavaan kasviproteiinien kysyntään tarjoamalla markkinoille luonnollisen kasviproteiinisekoituksen. Vegan protein on sekoitus laadukasta peruna-, herne- ja hamppuproteiinia ja siinä on mieto luonnollinen maku. Tuote on gluteeniton, maidoton, soijaton ja GMO-vapaa. Eri kasviproteiinien lähteitä yhdistämällä tuotteeseen on saatu tasapainoinen ja hyvä maku sekä hyvä aminohappokoostumus. Tuote sopii vegaaneille.

Tuotteet ovat saatavilla hyvin varustelluista K-Citymarketeista, K-Supermarketeista sekä Oriolan omasta www.oriolashop.fi verkkokaupasta. Jos tuotetta ei vielä löydy omasta K-kaupastasi, voit pyytää kauppiastasi tilaamaan ne!

Markkinoija: Oriola Oy

Lisätietoja: tuotepäällikkö Aku Hakola aku.hakola@oriola.com