Uudet Gefilus-purutabletit lapsille

Vahvalle kasvulle ja vastustuskyvylle

Uudet Gefilus-purutabletit on suunniteltu erityisesti kasvavien lasten tarpeisiin. Lapsille hyvin maistuvat, mansikan ja päärynän makuiset Gefilus-purutabletit sisältävät maailman tutkituinta Lactobacillus rhamnosus GG -maitohappobakteeria sekä C- ja D-vitamiineja. D-vitamiini tukee kalsiumin imeytymistä, joka puolestaan on tärkeä luuston ja hampaiden rakennusaine, ja jota pienet luut tarvitsevat kasvaakseen. C- ja D-vitamiinit edistävät vastustuskyvyn normaalia toimintaa.

Annostus: 1 purutabletti päivässä. Päiväannos sisältää 5 miljardia Lactobacillus rhamnosus GG -maitohappobakteeria, 10 µg D3-vitamiinia ja 12 mg C-vitamiinia. Tuote on laktoositon, gluteeniton ja maitoproteiiniton.

Pakkaus sisältää 30 purutablettia. Suositushinta 13,90 euroa. Saatavana apteekeista.

Gefilus-purutabletit valmistetaan Suomessa. Valitsemalla kotimaisen Gefilus-tuotteen tuet samalla suomalaista osaamista ja työtä. Osa Gefilus-tuotteiden myynnistä lahjoitetaan Lastenklinikoiden kummeille. Lahjoitusvaroilla hankitaan hoitolaitteita ja tarvikkeita sekä parannetaan pienten potilaiden viihtyvyyttä.

Lisätietoa LGG-tutkimuksista www.lgg.com

Valmistuttaja: Oriola Oy

Gefilus on Valio Oy:n rekisteröimä tavaramerkki.

Lisätietoja ja näytepyynnöt: markkinointipäällikkö Marita Männistö marita.mannisto@oriola.com